توقعات السنة القادمة للنجم الاكثر شعبية في بوليود كما ذكروا ...!!!! - منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد
  التسجيل   التعليمـــات   التقويم

العودة   منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد > الآقســآم البُوليــوديةٌ > ❣ آخبآر + صور نجومنآ / Bollywood Newspaper

❣ آخبآر + صور نجومنآ / Bollywood Newspaper ( حصريات سينمآ بوليود و آحوآل نجومهآ وصُنآعهآ و مآ آلتقطته آلعدسآت لهم )

قديم 27 / 12 / 2009, 44 : 03 AM   #1
salman Emperor
الموقوفين

الصورة الرمزية salman Emperor

salman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond repute
توقعات السنة القادمة للنجم الاكثر شعبية في بوليود كما ذكروا ...!!!!

ماذا يتوقع علماء الفلك لسلمان خان

سلمان خان سوف يصبح عمرة 44 سنة يوم 27 ديسمبر عام 2009.
مشاهيرعلماء الفلك كشفو النقاب عن كل الأخبار الجيدة لعام 2010 .
سلمان خان
هو نوعية السوبر ستار الذي لا يهم ماذا يفعل.... مهما فعل الجميع يحبونة....
الجميع يكمن لة النوايا الحسنة الهائلة في هذه الصناعة.
يحتفل بعيد ميلاده ال 44 يوم 27 ديسمبر.
المشاهير الفلك يعطون بعض النصائح الخطيرة لسلمان خان... النجم الاكثر شعبية في بوليوود...
(فديت انا ال the most charismatic star of Bollywood.)
سلمان هو حالة صعبة بالنسبة لهم . فهو ثابت في قراراته ولكنة متسرع في بعض الأوقات التي ينبغي أن يكون متيقظ لها.
دائما يقع في المشاكل بعلمة اوبدون علمة .
ولكنة لدية التوازن الصحيح بين العقل والنظر إلى الأمور على نحو أكثر عقلانية ، ذلك أعطاه نجاحا كبيرا وشعبية ومحبةمن الجماهير في جميع أنحاء العالم....!!!!
انه يمكنة في الواقع تحسين حياته الشخصية أكثر يشير إلى وجود حياة زوجية جيدة وتكوين عائلة محبة
ويوضح وعلى الصعيد الشخصي ،
سلمان و كاترينا قد كانو معا منذ دخولها المجال
انهم مختلفان جدا ولكن يمكنهما بالتاكيد ان يكونوا اصدقاء ولكني لاارى ان
علا قتهما ستتوج بالزواج ولكنة بالتاكيد سوف يتزوج قبل نهاية عام 2010 يرتدي الماس نصف قيراط في صباح يوم الجمعة سيكون أفضل من التوقعات...!!!

فإنه لا يمكنة الحصول على أفضل من ذلك ....(اية القر دة)
وسوف يكون عام اكثر من رائع لسلمان..
بالاضافة لفيلمه المقبل ; فير الذي يقول انه الفيلم الأكثر اعنزازا لة حتى الآن سيكون القيام باعمال تجارية جيدة ولكن يجب أن يفرج عن الفيلم قبل يوم من الموعد المقرر للحصول على أفضل النتائج أي كانون الثاني / يناير 21st (الخميس)

المصدر
http://www.salmanonline.net/news-des...lman-khan.html
حقوق الترجمة محفوظة لبيت حبايب سلمان خان
salman Emperor غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 27 / 12 / 2009, 48 : 03 AM   #2
salman Emperor
الموقوفين

salman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond repute
( the most charismatic star of Bollywood.)

والله انهم صدقوا في الكلمة دة بس
هههههههههههههه
والباقي انا اتمني انة يحصل
بس بامر الله وحدة
غير كدة انا مايهمنيش لا كلام علماء فلك ولا غيرة
وبالتوفيق لحبيب قلوبي
وكل سنة وهو طيب يارب
قديم 27 / 12 / 2009, 50 : 03 AM   #3
salman Emperor
الموقوفين

وعاوزة اشكر افراح خان
هيا الي ترجمت
وحيوتة زبطت الموضوع
وانا الي نزلتة
ههههههههههههههه

ولكنة بالتاكيد سوف يتزوج قبل نهاية عام 2010 يرتدي الماس نصف قيراط في صباح يوم الجمعة سيكون أفضل من التوقعات...!!!

وكمان خدتوا بالكوا من دة
يانهاري
هايتجوز
خخخخخخخخخ
قديم 27 / 12 / 2009, 00 : 04 AM   #4
ميمو المصريه
مخرج سينمآئي بوليود

الصورة الرمزية ميمو المصريه

ميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond repute
هيتجوز خخخخخخخخخخخخخخ يا عينى عليكى يا مونى خخخخخخخخخخخخخخخخخ
لا انا حسه انه مش هيتجوز كات
لو اتجوز كات انا ممكن انجلط فيها
لاااااااااااااااااااااااا اااااااا
الباقى بقا ربنا يقدم الى فيه الخير يا رب
ميرسى يا قمر على الموضوع الجميل

ميمو المصريه غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 27 / 12 / 2009, 08 : 04 AM   #5
عيون سالو
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية عيون سالو

عيون سالو has a reputation beyond reputeعيون سالو has a reputation beyond reputeعيون سالو has a reputation beyond reputeعيون سالو has a reputation beyond reputeعيون سالو has a reputation beyond reputeعيون سالو has a reputation beyond reputeعيون سالو has a reputation beyond reputeعيون سالو has a reputation beyond reputeعيون سالو has a reputation beyond reputeعيون سالو has a reputation beyond reputeعيون سالو has a reputation beyond repute
ربي يكتب الخير ان شاء الله لسالو

يعطيك العافيه حبيبتي على الخبر^^
عيون سالو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 27 / 12 / 2009, 14 : 04 AM   #6
سالو حياتي
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية سالو حياتي

سالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond repute
ربنا يفتحها في وش حبيبي يارب
ويقدملة الخير كلة يارب
ويحققلة كل الي هو عاوزة
واشوفة عريس منور الدنيا كدة ياارب
واكون انا العروسة ان شاء الله
ههههههههههههههه
تسلميلي ياجودي ياقمر
وتسلمي فروحتي العسل

[flash=http://www.od.7ozn.com/files12/13090721161.swf]WIDTH=500 HEIGHT=300[/flash]
سالو حياتي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 27 / 12 / 2009, 14 : 04 AM   #7
salman Emperor
الموقوفين

ميمو المصرية

ان شاء الله مش هايتجوز كات
هههههههههههههه

نونو
امين يارب

نورتواا ياقمرات
قديم 27 / 12 / 2009, 16 : 04 AM   #8
KAREENA Khan
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية KAREENA Khan

KAREENA Khan has a reputation beyond reputeKAREENA Khan has a reputation beyond reputeKAREENA Khan has a reputation beyond reputeKAREENA Khan has a reputation beyond reputeKAREENA Khan has a reputation beyond reputeKAREENA Khan has a reputation beyond reputeKAREENA Khan has a reputation beyond reputeKAREENA Khan has a reputation beyond reputeKAREENA Khan has a reputation beyond reputeKAREENA Khan has a reputation beyond reputeKAREENA Khan has a reputation beyond repute
...

الله يوفقه ويكتب له اللي فيه خيير لــه

يعافييك ربي
قديم 27 / 12 / 2009, 18 : 04 AM   #9
سالو حياتي
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية سالو حياتي

سالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond repute

كات لا
مش هايتجوزها

اقري ردي وانتي تعرفي هايتجوز مين

[flash=http://www.od.7ozn.com/files12/13090721161.swf]WIDTH=500 HEIGHT=300[/flash]
سالو حياتي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 27 / 12 / 2009, 35 : 04 AM   #10
angelamona389
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية angelamona389

angelamona389 has a reputation beyond reputeangelamona389 has a reputation beyond reputeangelamona389 has a reputation beyond reputeangelamona389 has a reputation beyond reputeangelamona389 has a reputation beyond reputeangelamona389 has a reputation beyond reputeangelamona389 has a reputation beyond reputeangelamona389 has a reputation beyond reputeangelamona389 has a reputation beyond reputeangelamona389 has a reputation beyond reputeangelamona389 has a reputation beyond repute
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميمو المصريه مشاهدة المشاركة
لا الحمدلله ياميمو الراجل قال قدامك اهه مش هايتجوز كاترينا نفسي اعرف لو اتجوز ست جمالات دي بعد الشر يعني انا ممكن يحصلي ايه والله ده انا اموت فيها وتبقى خلاص مافيش حاجه اسمها موني تاني بس اصلا الراجل ده مش منجم شاطر لو واحد شاطر شويه من الناس الكبار اللي بيفهمو هايقلك سالو كوكبه المنجم ينطبق مع القمر المتكوكب لزحل العمودي على الشمس (ماحد ش يسالني يعني ايه) مع كوكب واحده جايه من اخر الدنيا اسمها منى من اسكندريه مصر اللي هو انا يعني
ومشكورين جودي وفروحه ياعسلات انتم عالخبر

♥Lovely Girls♥

angelamona389 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس