سلمان يتاكد بنفسة من ان الغذاء يصل للناس والخيول!!!....سالو والجيتار!! - منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد
  التسجيل   التعليمـــات   التقويم

العودة   منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد > الآقســآم البُوليــوديةٌ > ❣ آخبآر + صور نجومنآ / Bollywood Newspaper

❣ آخبآر + صور نجومنآ / Bollywood Newspaper ( حصريات سينمآ بوليود و آحوآل نجومهآ وصُنآعهآ و مآ آلتقطته آلعدسآت لهم )

قديم 22 / 12 / 2009, 29 : 10 PM   #1
salman Emperor
الموقوفين

الصورة الرمزية salman Emperor

salman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond repute
سلمان يتاكد بنفسة من ان الغذاء يصل للناس والخيول!!!....سالو والجيتار!!

سلمان خان يريد شراء الخيول...!!!!!

الجميع يعرف ان سلمان خان ، يحب الكلاب حبا شديدا بعد وفاة كلبة الحبيب MySon وMyJaan.
الآن لديه اثنين من الكلاب -- MyLove وسانت في مزرعتة الخاصة panvel.
وكان من اكتشاف مجال جديد في حبة للخيول وجد ذلك الحب بعد العمل معهم بشكل وثيق في فيلمه التاريخي VEER.
فمن علم ان الممثل يخطط لشراء زوجين من الخيول الممزين جدا لوضعهم في مزرعتة الخاصة Panvel.
انه بالفعل يدرب حيوانات الزرعة الاخري علي
الترابط مع الخيول
ويقول مصدر مقرب من سلمان ، "سلمان نمي حبة مع الحيوانات عندما شاهد حب والده سليم خان للابقار وغيرها من حيوانات المزرعة في اجتماعهم في Panvel (مزرعتة الخاصة). بينما في تصوير فيلم veer ، سلمان بدأت عندة رعاية الخيول التي كان يعمل معها ، مثلما يهتم بباقي الطاقم،
كما انة اتخذ لهذة الخيول ترتيبات خاصة ورعاية خاصة لإقامتهم والمواد الغذائية الازمة لهم والتأكد من أن أيا من الحيوانات مريض ولو قليلا بينما كان يصور فيلما.
وبعد تصوير الفيلم، كل مساء ، وقال انة هو وصديقة Dabholkar يزهبون لركبوب الخيل ، والآن يحب سلمان الجياد جدا لدرجة أنه في يخطط لشراء اثنين من افضل انواع الخيول. انه اتصل بافضل تجار الخيول في البلاد ، وسيتم وضع اللمسات الاخيرة على الصفقة في وقت قريب. "

حصان سلمان المفضل
سلمان يؤكد ، "حبي للخيل نمي كثيرا وخصوصا بعد تصوير فيلم فير، وفي الحقيقة حتى الآن ولقد قررت شراء اثنين من الخيول في مزرعتي Panvel".
ودعا لاكسمي(دة اسم حصان سلمان في فيلم فير) أصبح الحصان المفضل له اثناء تصويره فير. ويضيف ، "لقد كان ذلك التعلق لهذة الخيل أنني يجب أن اتاكد انها تتغذي علي البسكويت اكثر من الذي قد اكلتة أنا في حياتي كلها!
و كان يتاكد ان القرويون الفقراء في جميع أنحاء البلاد في الوقت الذي كان يصور فية الفيلم يحصلوا على المياه النظيفة والاكل الثمين وغيرة من الاشياء الاخري،
وهنا كان لي اهتمام خاص في هذا الحصان التاكدة من انة أكل البسكويت في كل وقت ، لكنني ايضا كنت اتاكد من علب البسكويت الضخمة أيضا ان تصل الي جميع الأطفال هناك ".

Ghode pyaar المؤسسة العامة
سلمان قد تحدث عن حصانه المفضل "، في تصوير فيلم فير ، كانت هذة الخيل تصور في فيلم اخر وتغعرضت لحادثة سقطت في بركة وبعد ان تماثلت للشفاء، وعادت للتصوير معي في فيلم فير. هذه الخيل أنها كانت خائفة وخجولة ، وخصوصا مع الغرباء ، وانا اخذت معها الكثير من الجهد للتخلص من خوفها. وبحلول الوقت الذي كنا به مع التصوير للفيلم ، اصبح الجميع يتكلم مع حصانة
وانا اصبحت اتكلم مع حصاني اكتر مما اتكلم مع الاخرين! "

المصدر

http://www.mid-day.com/entertainment...orses-Veer.htm

حقوق الترجمة محفوظة لبيت حبايب سلمان خان

التعديل الأخير تم بواسطة salman Emperor ; 22 / 12 / 2009 الساعة 31 : 10 PM
salman Emperor غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 22 / 12 / 2009, 30 : 10 PM   #2
salman Emperor
الموقوفين

salman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond reputesalman Emperor has a reputation beyond repute
سلمان خان....رجل الجيتار !!!!!

لا تفاجا اذا رايت سلمان خان يعزف على الغيتار في مقهى أويطرب الجميع بمجموعة من الإيقاعات الجميلة.
وقال مصدر يكشف عن أن الممثل متعدد المواهب قد أظهر عن اهتمامة ال مفاجئ في التعلم على آلالات الموسيقية.
حتى ولو ان Sallu لا يمكن أن يغني ، قال انه يريد ان يتفوق في العب على الاقل علي آلة موسيقية واحدة ، وانه اختار الغيتار. ويبدو أنه ، بعد الرسم ، انه يعثر لنفسه علي اهتماما جديدا لممارستة.

المصدر
http://www.mid-day.com/entertainment...informer-5.htm
حقوق الترجمة محفوظة لبيت حبايب سلمان خان
قديم 22 / 12 / 2009, 34 : 10 PM   #3
salman Emperor
الموقوفين

الف شكر لكل حبايب سلمان الي في البيت

تغليقي بقي علي الاخبار

سلمان دة بجد اطيب واحد انا شوفتة في حياتة
انا وانا بترجم حاسة ان كلامة بينقط حنية
بجد بني ادم يستاهل كل الحب والاحترام
انا حبيتة زيادة النهاردة

الخبر التاني

رسم وبيرسم
رقص وبيرقص
تمثيل وبيمثل
خير وبيعمل
غني وبيغني
كل حاجة بيعرف يعملها
مش عارفة دة حد ممكن يتكرر تاني ولا لا
انا اشك وماعتقدش ابدا
اني ممكن الاقي حد زية
قديم 22 / 12 / 2009, 42 : 10 PM   #4
سالو حياتي
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية سالو حياتي

سالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond reputeسالو حياتي has a reputation beyond repute
الاول تسلمي ياعسل
علي التنظيم الجميل دة

اعلق بقي
بصراحة اول مرة ماكنش عارفة اعلق اقول اية
غير اني استمتعت وانا بقرا الخبر بجد
سلمان طيب قووووووووووووووووووي
بيحب اي حاجة ممكن تتحب
بيهتم بكل الي بيحبهم
حتي لو كانوا حيوانات
وانا بقي متاكدة ياجودي
اننا مش هنلاقي زية
لان الي زية خلصوا من زمان
بجد مش عارفة اوصف حبي لية ازاي

الخبر التاني
سلمان حد موهوب
موهوب بالفطرة
ماشاء الله علية
ربنا يحمية ويحفظة
الف شكر ياعسل
علي الاخبار الجامدة دة

[flash=http://www.od.7ozn.com/files12/13090721161.swf]WIDTH=500 HEIGHT=300[/flash]
سالو حياتي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 22 / 12 / 2009, 46 : 10 PM   #5
~"ْ{Sumy}ْ"~
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية ~"ْ{Sumy}ْ"~

~"ْ{Sumy}ْ"~ has a reputation beyond repute~"ْ{Sumy}ْ"~ has a reputation beyond repute~"ْ{Sumy}ْ"~ has a reputation beyond repute~"ْ{Sumy}ْ"~ has a reputation beyond repute~"ْ{Sumy}ْ"~ has a reputation beyond repute~"ْ{Sumy}ْ"~ has a reputation beyond repute~"ْ{Sumy}ْ"~ has a reputation beyond repute~"ْ{Sumy}ْ"~ has a reputation beyond repute~"ْ{Sumy}ْ"~ has a reputation beyond repute~"ْ{Sumy}ْ"~ has a reputation beyond repute~"ْ{Sumy}ْ"~ has a reputation beyond repute
الخبر الاول
يآآآ حظ هالحصآن بس
يآليتني حصآن ..
واكيد فديته طيوب مع كل شي
وربي من جد مآ في مثله

الخبر الثآني
ما شاء الله على حبيب قلبي
كل يوم تزيد موآهبه وتطلع موهبه جديده
الله يوفقه يآرب

يسلمووو حبآيبي ع الترجمه وتنزيل الموضوع
احبكم

With great Care..............
I just wanna say........"HAPPY BIRTHDAY"
to you,my dear ,dear LOVLEY <3 !!
~"ْ{Sumy}ْ"~ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 22 / 12 / 2009, 47 : 10 PM   #6
egyption girl
الموقوفين

الصورة الرمزية egyption girl

egyption girl has a reputation beyond reputeegyption girl has a reputation beyond reputeegyption girl has a reputation beyond reputeegyption girl has a reputation beyond reputeegyption girl has a reputation beyond reputeegyption girl has a reputation beyond reputeegyption girl has a reputation beyond reputeegyption girl has a reputation beyond reputeegyption girl has a reputation beyond reputeegyption girl has a reputation beyond reputeegyption girl has a reputation beyond repute

سلمان دة مش بني ادم زينا
انا حساة جاي من عالم تاني
دة طيب قوي ياجماعة
معقول في حد كدة
بجد طيب قوي
شوفوا بيتكم عن الحصان
الحصان ازاي
وشوفوا كان بيحب الكلاب ازاي
امال بقي للبني ادمين بيقي عامل ازاي

وكمان اكل القرية كلها
واداهم مية نظيفة وهو بيصور الفيلم
في قلب كدة
في ناس تانية تبقي مهتمية طول الوقت الفيلم هايطلع ازاي
هايكسر الدنيا ولا لا
بجد انا مبهورة بالرجل دة

الخبر التاني
مش جديد علية ابدا
الابداع ولا الفن
رسام وفنان وبيعزف
!!!!!!!!!!!!!!!
نو كومنت
بحبك ياسلمان

egyption girl غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 22 / 12 / 2009, 48 : 10 PM   #7
Afrah khan
ڪَـبآر آلشخصيـ vip ـآت
أطعم الخلق سكر ♥ ~

الصورة الرمزية Afrah khan

Afrah khan has a reputation beyond reputeAfrah khan has a reputation beyond reputeAfrah khan has a reputation beyond reputeAfrah khan has a reputation beyond reputeAfrah khan has a reputation beyond reputeAfrah khan has a reputation beyond reputeAfrah khan has a reputation beyond reputeAfrah khan has a reputation beyond reputeAfrah khan has a reputation beyond reputeAfrah khan has a reputation beyond reputeAfrah khan has a reputation beyond repute
الخبر الاول
كلامة عن الخيول يجنن
ياحظها بك
واحسن انة حول للخيول
لانها الحيوان الوحيد الي يتحب
هههههه
مو الكلاب
الخبر الثاني

حتى انا اعشق الغيتار
وسالو دة عندة ذوق في كل شي
واختار احلى الة
ويسلملي متعدد المواهب
والصورة تجنن

حيوتة
جودي
تسلموون حبايبي
قديم 22 / 12 / 2009, 49 : 10 PM   #8
sallu iloveu
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية sallu iloveu

sallu iloveu has a reputation beyond reputesallu iloveu has a reputation beyond reputesallu iloveu has a reputation beyond reputesallu iloveu has a reputation beyond reputesallu iloveu has a reputation beyond reputesallu iloveu has a reputation beyond reputesallu iloveu has a reputation beyond reputesallu iloveu has a reputation beyond reputesallu iloveu has a reputation beyond reputesallu iloveu has a reputation beyond reputesallu iloveu has a reputation beyond repute
الخبر الاول

لما يكون بيعامل الخيل كدة
امال هيعامل مراتة ازاي
هههههههههههههههه
لا لا
انا خلاص تعبت من سلمان واخبارة
بجد تعبت
لازم يعملوا منة
كام واحد كدة
ههههههههههه

الخبر التاني

جيتار كمان
مش بقول كدة كتير
يلا ربنا يعينا يارب

الف شكر حبايبي
الف بوسة ليكوا ولسلمان طبعا
هههههههه
sallu iloveu غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 22 / 12 / 2009, 50 : 10 PM   #9
salman Emperor
الموقوفين

يانهار ابيض
هارد عليكوا ازاي
انتوا كدة هاتخلوني اعيط بجد
هههههههه

سلمان مافيش منة اتنين والله
بجد وبعشق كل حاجة بيعملها منورين
قديم 22 / 12 / 2009, 53 : 10 PM   #10
salman Emperor
الموقوفين

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سالو حياتي مشاهدة المشاركة
الاول تسلمي ياعسل
علي التنظيم الجميل دة

اعلق بقي
بصراحة اول مرة ماكنش عارفة اعلق اقول اية
غير اني استمتعت وانا بقرا الخبر بجد
سلمان طيب قووووووووووووووووووي
بيحب اي حاجة ممكن تتحب
بيهتم بكل الي بيحبهم
حتي لو كانوا حيوانات
وانا بقي متاكدة ياجودي