بيت حبايب شاروخان [ Shah Rukh Khan -[ 5 - الصفحة 52 - منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد
  التسجيل   التعليمـــات   التقويم

أرشيـف حبـَــآيب آلنجــوم (بيـوت الفنآنين القديمة والمُغلقة)

موضوع مغلق

قديم 19 / 01 / 2009, 08 : 12 PM   #511
طابا
نآقد سينمآئيى ممـيز
ڪَـبآر آلشخصيـ vip ـآت

الصورة الرمزية طابا

طابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond repute
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سافينا مشاهدة المشاركة
[align=center]فيديو آخرررر
:o
Listen to your heart (Shahrukh&Kajol)
http://www.youtube.com/watch?v=Dtnlz...eature=related

Kajol & Shahrukh - It must have been love (Roxette
http://www.youtube.com/watch?v=iDIIq...eature=related

Shahrukh & Kajol - You'll Be In My Heart
http://www.youtube.com/watch?v=OTcl0...eature=related

هدا فظيع
SRKajol - Now you´re gone / Too Lost In You (Part 2)
http://www.youtube.com/watch?v=zekWi...eature=related
كل اجزاء هده المجموعة فظيعة:o

[align=center]روعه سافينا انا ماردتش عليكى الا لما تفرخت عليهم[/align]

"Don't I know you ? " she said
!!ا

طابا غير متواجد حالياً  
قديم 19 / 01 / 2009, 28 : 12 PM   #512
movy
نجم ساطع |●~

الصورة الرمزية movy

movy is on a distinguished road
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طابا مشاهدة المشاركة
[align=center]ايه النشاط ده يا موفى[/align][align=center]بيتكلم فآرسي[/align][align=center]يا سلام على الثقافه وكمان عارفه فارسى طب مترجملنا الحوار :giggle:[/align]
ههههههههههــ..:giggle:
انا ما اعرف فارسي
بس شآروخ قال في المقابله انه يتكلم فآرسي..
[overline]Shahrukh[/overline]
movy غير متواجد حالياً  
قديم 19 / 01 / 2009, 20 : 01 PM   #513
سافينا
[ نجوم في سمآء منتدآنآ ]

الصورة الرمزية سافينا

سافينا has a reputation beyond reputeسافينا has a reputation beyond reputeسافينا has a reputation beyond reputeسافينا has a reputation beyond reputeسافينا has a reputation beyond reputeسافينا has a reputation beyond reputeسافينا has a reputation beyond reputeسافينا has a reputation beyond reputeسافينا has a reputation beyond reputeسافينا has a reputation beyond reputeسافينا has a reputation beyond repute
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة movy مشاهدة المشاركة
[align=center]لقــآء لشآروخ مع Nazir Mardomi من لوس آنجلس

الجزء الأول
http://www.youtube.com/watch?v=7e9VL4OMpUc

الجزء الثآني
http://www.youtube.com/watch?v=NUKhjwK2a6M

شآروخ بيتكلم فآرسي..
[align=center]صباح النور بنات

يسلمووو ايديكي موفي
هدا نفس الحوار الدي قالو انه سيتكلم فيه عن غزة
بليز يا بنات اي حد فيكم يشوف شو لي قالو الكينغ
قديم 19 / 01 / 2009, 51 : 01 PM   #514
TOMA SRK
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية TOMA SRK

TOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond repute
يسلموووووو كل كل الجديد يا قمورات

كم جميل لو بقينا اصدقاء ....
TOMA SRK غير متواجد حالياً  
قديم 19 / 01 / 2009, 01 : 02 PM   #515
مجنونه بحب الكنج
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية مجنونه بحب الكنج

مجنونه بحب الكنج is on a distinguished road
تـــــــــــوني ادري انكم فــــــآآآآتحين بيت خامس:o

ههههههههههههههههههههه حتى الرابع مادري عنهـ :giggle:

الصـــرآآحهـ احس نفسي واااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااايد:cryingc ryingcryingcrying:

مقصره في حق ((شاروخان)) بس اليوم خلصت امتحانات

وان شاء الله تشوفون تفاعلي معاكم وتوااآآجدي المستمر

واتمنى انهـ كل حبــــــآآآآآآيب حبيبي يسامحوني ،مبـروووووووكـ

على البيت الجديد ماشاء الله سابقين الكل وهذا مايدل الا على حبكم له

ادري عورت راسكم ههههههههههههههه يسلموا بيبيس يـاآآ قلبي على الموضوع****

No One Perfect
Except Shahrukh
مجنونه بحب الكنج غير متواجد حالياً  
قديم 19 / 01 / 2009, 45 : 02 PM   #516
طابا
نآقد سينمآئيى ممـيز
ڪَـبآر آلشخصيـ vip ـآت

الصورة الرمزية طابا

طابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond repute
[align=center]اهلا بنات حبيت اوضح حاجه هى احترامى وحبى لكل الموجودين هنا فى بيتنا بيت[mark=000000] شاروخ خان الممثل الهندى [/mark][/align][align=center]نحن جميعا يجمعنا حب شاروخ ومتابعة اعماله واخباره ومساندتنا له والدفاع عنه نحن هنا بدافع الحب والترفيه [/align][align=center]يعنى هذا موقع ترفيهى بندخله عشان نتسلى ونتعرف على بعض ونتكلم مع بعض فى كل مايخص ما نهوى وهو حب السينما الهنديه وشاروخ على الاخص[/align] [align=center]وانا قلت [mark=ff0000]شاروخ الممثل الهندى يعنى هو ليس سياسى ولا داعيه اسلامى [/mark]فلا يمنع ان نمزح مع بعض بجانب مواضيعنا المهمه وصورنا وفيديوهتنا الحلوه[/align] [align=center]انا عن نفسى عشان لا احد يغضب لو ما عجبنى كلام اى عضوه ما فى اى موضوع هنا لم يعجبنى فا اقل درجات الذوق واللياقه انى ما اعلق وكل واحد حر فى رأيه مادام لا يجرح الاخرين [/align][align=center]وبخصوص تعليقاتى على جورى فهذا مزاح ليس اكتر من ذلك فجورى ليست نجمه مرموقه يعنى لا هى كاجول ولا اشوريا ولا رانى هؤلاء نجمات لهم معجبات بفنهم وافلامهم لذلك لا يمكن ازعل احد وامزح عليهم [/align][align=center]لكن جورى ليست الا زوجة شاروخ وانا لا اكرهها ولكن لا يمنع انى اضحك عليها بغرض واحد فقط وهو الضحك فقط وانا كده ولن اتغير [/align][align=center]وحفاظا على روح الاخوه والمحبه بيننا اللى مش عاجبها كلامى انا مع احترامى ليها لن اقول لها لا تقرأيه ولكن على الاقل لا تعلقى على حاجه مش عاجباكى وبالاخص حاجه مزاح فى مزاح لا تلتفتى اليها ولا تعلقى عليها ولا تزعلى نفسك الموضوع اسهل وابسط من كده [mark=ffff00]ريلاكس ريلاكس [/mark][/align][align=center]لكن اهم حاجه فعلا احب اوضحها لانها تهمنى هى عندما كنت امزح وقلت ان [mark=000000]جورى بجوزها من شاروخ ضاع عليها عقد عمل محترم فى احد الدول الخليجيه
للعمل كشغاله هنديه زيها زى اى فتاه هنديه وباكستانيه [/mark]مكافحه [mark=ffff00]الجمله هذه ليس لها الا تفسير واحد فقط ليس له ثانى انى امزح واضحك على جورى وليس كما قد يفسر البعض بشكل غريب انى احتقر الشغالات استغفر الله لا اخلاقى ولا تربيتى ولا ايمانى وعقلى يسمحو لى بهذا الشىء والحمد لله انا احترم كل المهن وكل الناس ولا احتقر اى مهنه لانى على قناعه اننى لا اعلم ماذا يخبىء لى الزمن[/mark]
[/align] [align=center]اسفه طول عليكم لكن كان لابد ان اوضح واتمنى ان تدوم المحبه بيننا وان نكون هنا جميعا اعضاء فى بيت شاروخ ولا نقسم الى قسمين[mark=ff0000] اعضاء [/mark]و[mark=ff0000]موجهين[/mark] ولا [mark=ff0000]اعضاء [/mark][mark=ff0000]ومحامين[/mark] [mark=00ff66]واظن المعنى وصل[/mark][/align]

"Don't I know you ? " she said
!!ا

طابا غير متواجد حالياً  
قديم 19 / 01 / 2009, 47 : 02 PM   #517
TOMA SRK
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية TOMA SRK

TOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond repute
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مجنونه بحب الكنج مشاهدة المشاركة
تـــــــــــوني ادري انكم فــــــآآآآتحين بيت خامس:o

ههههههههههههههههههههه حتى الرابع مادري عنهـ :giggle:

الصـــرآآحهـ احس نفسي واااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااايد:cryingc ryingcryingcrying:

مقصره في حق ((شاروخان)) بس اليوم خلصت امتحانات

وان شاء الله تشوفون تفاعلي معاكم وتوااآآجدي المستمر

واتمنى انهـ كل حبــــــآآآآآآيب حبيبي يسامحوني ،مبـروووووووكـ

على البيت الجديد ماشاء الله سابقين الكل وهذا مايدل الا على حبكم له

ادري عورت راسكم ههههههههههههههه يسلموا بيبيس يـاآآ قلبي على الموضوع****
لا يا قمممممر ما تحكي هيك ونورتي والله البيت الجديد

والله يوفقك بأمتحاناتك ان شاء الله

قديم 19 / 01 / 2009, 00 : 03 PM   #518
عاشقة بليوود
الموقوفين

عاشقة بليوود is on a distinguished road
مبروك و الف مبروك تلبيت الخامس المنور و انشاء الله يكون السادس
عاشقة بليوود غير متواجد حالياً  
قديم 19 / 01 / 2009, 04 : 03 PM   #519
TOMA SRK
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية TOMA SRK

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طابا مشاهدة المشاركة
[align=center]اهلا بنات حبيت اوضح حاجه هى احترامى وحبى لكل الموجودين هنا فى بيتنا بيت[mark=000000] شاروخ خان الممثل الهندى [/mark][/align][align=center]نحن جميعا يجمعنا حب شاروخ ومتابعة اعماله واخباره ومساندتنا له والدفاع عنه نحن هنا بدافع الحب والترفيه [/align][align=center]يعنى هذا موقع ترفيهى بندخله عشان نتسلى ونتعرف على بعض ونتكلم مع بعض فى كل مايخص ما نهوى وهو حب السينما الهنديه وشاروخ على الاخص[/align] [align=center]وانا قلت [mark=ff0000]شاروخ الممثل الهندى يعنى هو ليس سياسى ولا داعيه اسلامى [/mark]فلا يمنع ان نمزح مع بعض بجانب مواضيعنا المهمه وصورنا وفيديوهتنا الحلوه[/align] [align=center]انا عن نفسى عشان لا احد يغضب لو ما عجبنى كلام اى عضوه ما فى اى موضوع هنا لم يعجبنى فا اقل درجات الذوق واللياقه انى ما اعلق وكل واحد حر فى رأيه مادام لا يجرح الاخرين [/align][align=center]وبخصوص تعليقاتى على جورى فهذا مزاح ليس اكتر من ذلك فجورى ليست نجمه مرموقه يعنى لا هى كاجول ولا اشوريا ولا رانى هؤلاء نجمات لهم معجبات بفنهم وافلامهم لذلك لا يمكن ازعل احد وامزح عليهم [/align][align=center]لكن جورى ليست الا زوجة شاروخ وانا لا اكرهها ولكن لا يمنع انى اضحك عليها بغرض واحد فقط وهو الضحك فقط وانا كده ولن اتغير [/align][align=center]وحفاظا على روح الاخوه والمحبه بيننا اللى مش عاجبها كلامى انا مع احترامى ليها لن اقول لها لا تقرأيه ولكن على الاقل لا تعلقى على حاجه مش عاجباكى وبالاخص حاجه مزاح فى مزاح لا تلتفتى اليها ولا تعلقى عليها ولا تزعلى نفسك الموضوع اسهل وابسط من كده [mark=ffff00]ريلاكس ريلاكس [/mark][/align][align=center]لكن اهم حاجه فعلا احب اوضحها لانها تهمنى هى عندما كنت امزح وقلت ان [mark=000000]جورى بجوزها من شاروخ ضاع عليها عقد عمل محترم فى احد الدول الخليجيه
للعمل كشغاله هنديه زيها زى اى فتاه هنديه وباكستانيه [/mark]مكافحه [mark=ffff00]الجمله هذه ليس لها الا تفسير واحد فقط ليس له ثانى انى امزح واضحك على جورى وليس كما قد يفسر البعض بشكل غريب انى احتقر الشغالات استغفر الله لا اخلاقى ولا تربيتى ولا ايمانى وعقلى يسمحو لى بهذا الشىء والحمد لله انا احترم كل المهن وكل الناس ولا احتقر اى مهنه لانى على قناعه اننى لا اعلم ماذا يخبىء لى الزمن[/mark]
[/align] [align=center]اسفه طول عليكم لكن كان لابد ان اوضح واتمنى ان تدوم المحبه بيننا وان نكون هنا جميعا اعضاء فى بيت شاروخ ولا نقسم الى قسمين[mark=ff0000] اعضاء [/mark]و[mark=ff0000]موجهين[/mark] ولا [mark=ff0000]اعضاء [/mark][mark=ff0000]ومحامين[/mark] [mark=00ff66]واظن المعنى وصل[/mark][/align]

هدي حالـــك طـــابـــا ليش النرفزه بس والزعـــل

انا عن نفسي بس اشوف تعليقاتك خلص صار عندي ثقة وخصوصا لما بتحكي عن غوري انك عم تمزحي وما بتقصدي اي اشــــــــــي من حكيكي

صحيح جملة شغالة هنديه او باكستانيه مرات بتزعلني بس خلص صرت واثقه انك عم تمزحي ما بتقصدي لا اهانات ولا استنقاص من حدا

كل الناس خير وبركة زي ما بنحكي عنا

وبعدين والله عن جد بحس انك لسان ع الفاضي بس من جواكي كتير طيبه من شان هيك مرتاحه معنا وبتمزحي وبتعلقي على الصور ولو بيوم دخلت وما لقيتلك تعليق بحكي خير الله يجيبك يا طابا

لو في حدا بيزعل لقصد الزعل بدون ما يفهم انك عم تمزحي هاي مشكلته مو مشكلتك

ما تتدايقي حبيبتي حسيتك من نبرة حكيكي انه في شي دايقك من شان هيك حكيتي بالموضوع اصلا وحبيتي توضحي وجهة نظرك

روقي

قديم 19 / 01 / 2009, 40 : 03 PM   #520
روووح مادهوري
[ نجوم في سمآء منتدآنآ ]

الصورة الرمزية روووح مادهوري

روووح مادهوري has a reputation beyond reputeروووح مادهوري has a reputation beyond reputeروووح مادهوري has a reputation beyond reputeروووح مادهوري has a reputation beyond reputeروووح مادهوري has a reputation beyond reputeروووح مادهوري has a reputation beyond reputeروووح مادهوري has a reputation beyond reputeروووح مادهوري has a reputation beyond reputeروووح مادهوري has a reputation beyond reputeروووح مادهوري has a reputation beyond reputeروووح مادهوري has a reputation beyond repute
[align=center][align=center]Zee Carnival 2009 Promo
للمشـــآهده ع الــYOUTUBE

http://www.youtube.com/watch?v=urG4Vk4Sew8