منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد - عرض مشاركة واحدة - اميتاب باتشان نجم النجوم
قديم 04 / 03 / 2004, 01 : 02 AM   #9
فتفوتة
ضيف جديد |●~

فتفوتة is on a distinguished road
اميتاب باتشان نجم النجوم

اولا اشكركم جميعا على حسن استجابتكم و ردودكم الحلوة
  • الأسطورة شاروو:
    ميرسي ليكي بس فعلا موضوع الصور دة مشكلة حاولت احملها فكان الرد كل مرة ان حجم الصور كبير و بعدين لما شفت رسالتك رحت قسم الاقتراحات ووجدته يشترط الاشتراك في موقع مضيف كموقع جيران دخلته و اشتركت فيه بس برضه ما عرفتش
    قوليلي مافيش اي طريقة لتحميل الصور من الجهاز نفسه؟؟
    list]عاشقة ريتك
  • :
    اشكرك على ردك الحلو و صدقيني فرحت لما لقيت واحدة غيري مش بتحب شاروخان(مش عارفة ليه؟)
    اقتباس:
    اميتاب انتهي تاريخه
    غير صحيح بدليل انه لسه بيمثل بس يمكن ما بقاش في بؤرة الضوء زي زمان
    [/]][font=Tahomaكرشما[/color]
  • [/size]:
    ميرسي على الرد الجميل و يمكن كلامك انت و عاشقة ريتك و فارين_ماهيماعن اختلاف الأجيال صحيح بس احنا في مصر لم نتعرف على الجيل الجديد من بوليوود بالقدر الكافي لأن الأفلام التي تعرض لهم قليلة جدا بعكس الحال مع جيل اميتاب الذي اعرف كل نجومه.
    سؤال صغير: ما معنى كلمة"الخايسة"؟ تاني مرة اشوفها في موقع خليجي و مش عارفة معناها بس متهيألي انها صفة حلوة
    • [size=2][glow=CCFF00]فاردين_ماهيما[/glow][/size
      انت بقى بالذات عايزة اسلم عليكي و ابوسك كمان واشكرك جدا جدا لأنك اول واحدة تجاوبت معي منذ دخولي المنتدي و شجعتني على المواصلة بردودك و مواضيعك الرائعة و حسن استجابتك
      (انا آسفة في رسالتي الأولي كنت فاكراكي ولد و كلمتك على هذا الأساس .. معلش ماتزعليش مني)
      ان شاء الله نتواصل في مشاركات اخرى
    • شاروخان :
      ميرسي و انا ماكنتش متوقعة اي رد منك بالذات علشان شاروخان
      ميرسي لذوقك
    تعليق صغير:
    بالرغم من اقتناعي بردودكم عن ان اميتاب ممثل قديم و لا ينتمي لجيل بولييود الحالي الا انني وجدت مواضيعه و صوره في مواقع بوليودية اخرى زوروا ان شئتم:
    النادي في موقعwww.bintnet.com
    وهو موقع سعودي و عن طريقه تعرفت على موقعكم[/font][/size
](35) (35) (35)