موضوع فكرتة تجنن تسلم ايدك يا ميوش وانا ياما مرت بمواقف زى دى
والمواقف الى اتحكت كلها تخوف بس بما اننا فى رمضان فا مفيش خوف
انا عن نفسى ححكى كوقف مازال بيرعبنى لما افتكرة
فى يوم كنت خارجة من الحمام وكانت اختى ئعدة فى غرفتنا وامى وقفة على باب الغرفة وانا ماشية من عند الغرفة دى وكان الباب مفتوح سمعت صوت بكل وضوح بيئول( ادخلى نامى بقا )وكان صوت رجالى واحنا مكنش معانا راجل فى البيت وبعدين لانة واضح اوى
لقيت اختى بتسألنى انتى سمعتى الى انا سمعتة وامى كمان سمعت نفس الجملة يعنى احنا الثلاثة سمعناها فى نفس الوقت يعنى الموضوع حقيقى مش تخيل وكنا فى وقت ليل
ودة اكتر موقف مرعب مريت بية