منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد - عرض مشاركة واحدة - انــتوا ويــا الينــانــوه "موضوع للتخريع الخوافين لا يدشون "
عرض مشاركة واحدة
قديم 02 / 08 / 2013, 06 : 11 PM   #19
fafa
 نجوم في سمآء منتدآنآ © ~
 
الصورة الرمزية fafa
 
تاريخ التسجيل: 14 / 04 / 2010
الدولة: عالم الخيال
العمر: 38
المشاركات: 5,268
معدل تقييم المستوى: 21474842
fafa has a reputation beyond reputefafa has a reputation beyond reputefafa has a reputation beyond reputefafa has a reputation beyond reputefafa has a reputation beyond reputefafa has a reputation beyond reputefafa has a reputation beyond reputefafa has a reputation beyond reputefafa has a reputation beyond reputefafa has a reputation beyond reputefafa has a reputation beyond repute
موضوع فكرتة تجنن تسلم ايدك يا ميوش وانا ياما مرت بمواقف زى دى
والمواقف الى اتحكت كلها تخوف بس بما اننا فى رمضان فا مفيش خوف
انا عن نفسى ححكى كوقف مازال بيرعبنى لما افتكرة
فى يوم كنت خارجة من الحمام وكانت اختى ئعدة فى غرفتنا وامى وقفة على باب الغرفة وانا ماشية من عند الغرفة دى وكان الباب مفتوح سمعت صوت بكل وضوح بيئول( ادخلى نامى بقا )وكان صوت رجالى واحنا مكنش معانا راجل فى البيت وبعدين لانة واضح اوى
لقيت اختى بتسألنى انتى سمعتى الى انا سمعتة وامى كمان سمعت نفس الجملة يعنى احنا الثلاثة سمعناها فى نفس الوقت يعنى الموضوع حقيقى مش تخيل وكنا فى وقت ليل
ودة اكتر موقف مرعب مريت بية
__________________




fafa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس