|
ايه ايه ايه كددده يا فارس تنزل موضوع منغير ما تقولي مااشي
المهم المهم
طبعااا انت عارف رأي في مواضيعك والموضوع ده لكن بردو بتكلم شويه >> هو رغي وخلاص
بنسبالي بصراحه كلهم بيمثلوا باقناع وتحفه بس يعني انا من رأي ان كانغانا مش زي ديبيكا
ديبيكا اشهر متهيألي لكن كانغانا من افضل اناس الي عرفت تثبت وجودها في بوليود بسرعه
وحبيت تمثيلها ولما مثلت في تانو ويز مانو كانت في الكوميدي فظيعه
وفعلا كانت تستحق البطوله فيه وحبيتها فيه جداااااا وطبعا الباقي لا كلام عليهم بس كانغانا لفتت نظري بصراحه
تسسسسلم فارس على الموضوع السوبر لاننا بجد اشتقنا لمواضيعك تسلم ..
__________________
[flash=http://up.1sw1r.com/upswf12/whh95290.swf]WIDTH=350 HEIGHT=630[/flash]
|