|
بجد ياااااااااا تيا انتي تجنني ومبدعة وهايله ورائعة
بجد مش عارفه اقول ايه تاني طريقه كتابتك شدتني
جداااااااااااا جداااااااااااااااااااااا يا قمر
بالنسبه بقي لباريش اول مره اعرف عنه الحاجات ديه
والله وانا بتفق معاه في رايه ان الممثل مش حلو
ليه انه يصنف تحت عنوان معين الممثل الناجح هو
اللي يقوم بكل الادوار مش يحصر نفسه في ادوار واحده
تيا يا حبي كملي كتابه عن باقي العمالقه دول علشان معظمنا تقريبا
ميعرفش عنهم معلومات كتيرة
شكر ااا قمري
__________________
التعديل الأخير تم بواسطة beroo*sallu ; 02 / 03 / 2011 الساعة 52 : 03 AM
|