منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد - عرض مشاركة واحدة - عن عملاق آخر أحكي.. باريش راوال/رافال Paresh Rawal..
عرض مشاركة واحدة
قديم 02 / 03 / 2011, 50 : 03 AM   #37
beroo*sallu
روح المنتدى |●~
 
الصورة الرمزية beroo*sallu
 
تاريخ التسجيل: 17 / 05 / 2010
الدولة: ♥salmankhan♥
المشاركات: 5,812
معدل تقييم المستوى: 21474842
beroo*sallu has a reputation beyond reputeberoo*sallu has a reputation beyond reputeberoo*sallu has a reputation beyond reputeberoo*sallu has a reputation beyond reputeberoo*sallu has a reputation beyond reputeberoo*sallu has a reputation beyond reputeberoo*sallu has a reputation beyond reputeberoo*sallu has a reputation beyond reputeberoo*sallu has a reputation beyond reputeberoo*sallu has a reputation beyond reputeberoo*sallu has a reputation beyond repute
بجد ياااااااااا تيا انتي تجنني ومبدعة وهايله ورائعة
بجد مش عارفه اقول ايه تاني طريقه كتابتك شدتني
جداااااااااااا جداااااااااااااااااااااا يا قمر
بالنسبه بقي لباريش اول مره اعرف عنه الحاجات ديه
والله وانا بتفق معاه في رايه ان الممثل مش حلو
ليه انه يصنف تحت عنوان معين الممثل الناجح هو
اللي يقوم بكل الادوار مش يحصر نفسه في ادوار واحده
تيا يا حبي كملي كتابه عن باقي العمالقه دول علشان معظمنا تقريبا
ميعرفش عنهم معلومات كتيرة
شكر ااا قمري
__________________

التعديل الأخير تم بواسطة beroo*sallu ; 02 / 03 / 2011 الساعة 52 : 03 AM
beroo*sallu غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس