المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : 'Sorry, Main Shaadi Shuda Hoon'


hrithik hap
23 / 09 / 2004, 33 : 01 PM
فلم سوشميتا وسلمان وكاترينا


http://www.indiafm.com/headline/2309middle.jpg


David Dhawan is in a dilemma! The badshaah of non-stop entertainers is yet to find a suitable title for his in-the-making Salman-Sushmita-Katrina starrer. Though David has never had problems getting a fitting title for his films, he's in a quandary this time around.

“I am confused, I am not getting an appropriate title,” David tells me. What kind of a title is he looking for the film? “It has to be bizarre. Something that would evoke instant reactions from the viewers when they first hear it,” he elaborates.

After a pause, the prolific film-maker adds, “I am pondering over something like SORRY, MAIN SHAADI SHUDA HOON. Sounds different… But I am still hunting for that right title.” So, after MUJHSE SHAADI KAROGI, expect another 'Shaadi' in the title. This time, the guy is not proposing, but informing that's already married!



سامحوني ما قدرت أترجمه




المصدر :www.indiafm.com

&الكنــSRKــج&
23 / 09 / 2004, 04 : 03 PM
يعطيك العافيه اخوي هرثيك هاب ارجو انك ماتحط في المرة المقبلة موضوع بالغة الأنجليزيه اوككيي

ترجمة الموضوع:

ديفيد دوان في ورطة ! بادشااه الممثّلين الكوميديّين المتواصلين حتّى الآن لإيجاد اسم مناسب لستارر سلمان-سشميتا-كاترينا ه الجاهز . رغم أن ديفيد قد كان لدى مشاكل تحصل على اسم مناسب لأفلامه أبدًا, هو في حيرة هذا الوقت من كلّ جانب0
أنا مربوك, لا أفهم اسم مناسب, ديفيد يخبرني . ماذا نوع اسم هو يبحث عن الفيلم ؟ يجب عليه أن يكون غريب . شيئ ما الذي سيثير ردود الفعل الفوريّة من المشاهدين عندما يسمعونه أوّلاً, يفصّل .
بعد وقفة, منتج الأفلام المنتج يضيف, أتأمّل في شيئ ما مثل آسف, مين شاادي شدا هون . الوقع مختلفة . لكننيّ مازلت أبحث عن ذلك الاسم المناسب .لذا بعد مجهس شاادي كاروجي, يتوقّع شاادي آخر في الاسم . هذا الوقت, الرّجل لا يقترح, لكنّ إخبار أنّ ذلك بالفعل متزوّج !

وشكرا

جلانار
23 / 09 / 2004, 39 : 04 PM
يسلمووووووووووووووووووووو وووووووووووووو

السوووس
24 / 09 / 2004, 29 : 05 AM
يسلمووووووووووووو للجميع