بيت حبايب شاروخان [ Shah Rukh Khan -[ 7 - الصفحة 61 - منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد
  التسجيل   التعليمـــات   التقويم

أرشيـف حبـَــآيب آلنجــوم (بيـوت الفنآنين القديمة والمُغلقة)

موضوع مغلق

قديم 15 / 02 / 2009, 35 : 10 PM   #601
طابا
نآقد سينمآئيى ممـيز
ڪَـبآر آلشخصيـ vip ـآت

الصورة الرمزية طابا

طابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond repute
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sweet larki مشاهدة المشاركة
مااهذااااااااااااااا

وي وي

لااااااااااااااااااااااع
انا وقصصمن حجزته اووووووووووووووووول

<< كانت تشوف الصفحات اللي فاتتها وماقدرت تكمل بدون ماترد حقها لنفسها

حبييييبي رااهول

واسالي البنات

انا حجزته وقصمن

تهئ تهئ تهئ تهئ تهئ تهئ تهئ

رااهول ميراا دللللل .. مي توم سي بهوت بيار كرتييهي ..

حبي الكنق خان .. خذي موهان
[glow=000000][align=center]على يدى [/align][align=center]وانا شاهده على العقد [/align][align=center]كان راهول قاعد على اليمين [/align][align=center]وام راهول على الشمال [/align][align=center]وسويت فى الجنوب [/align][align=center]وانا فوق راسهم [/align][align=center]والبنت سويت على صرخه واحده [/align][align=center]انا عايزاه يابابا [/align][align=center]انا عايزاه يا بابا[/align][/glow]

"Don't I know you ? " she said
!!ا

طابا غير متواجد حالياً  
قديم 15 / 02 / 2009, 36 : 10 PM   #602
سافينا
[ نجوم في سمآء منتدآنآ ]

الصورة الرمزية سافينا

سافينا has a reputation beyond reputeسافينا has a reputation beyond reputeسافينا has a reputation beyond reputeسافينا has a reputation beyond reputeسافينا has a reputation beyond reputeسافينا has a reputation beyond reputeسافينا has a reputation beyond reputeسافينا has a reputation beyond reputeسافينا has a reputation beyond reputeسافينا has a reputation beyond reputeسافينا has a reputation beyond repute
[align=center]السلام عليكم يا حلوين

ماشاء الله عليكم
كلو يهبل كلو يجنن

يسلموووو الأيادي المبدعة

عملية الكينغ غدا ان شاء الله:(
ادعولو يقوم بالسلامة

بشوفكم بالليل
قديم 15 / 02 / 2009, 38 : 10 PM   #603
حلم المسافرSRK
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية حلم المسافرSRK

حلم المسافرSRK has a reputation beyond reputeحلم المسافرSRK has a reputation beyond reputeحلم المسافرSRK has a reputation beyond reputeحلم المسافرSRK has a reputation beyond reputeحلم المسافرSRK has a reputation beyond reputeحلم المسافرSRK has a reputation beyond reputeحلم المسافرSRK has a reputation beyond reputeحلم المسافرSRK has a reputation beyond reputeحلم المسافرSRK has a reputation beyond reputeحلم المسافرSRK has a reputation beyond reputeحلم المسافرSRK has a reputation beyond repute
مشكوووورين بنات على الصوووور بجد ماشاء االله مني ملحقه عليكم
واللله بس يدوووووب فريت على الصووووور
مشكوره
سااافينااااااااا على الصوووور يعطيك الاعفيه بجد رووووعه رووووومنس
وكوكي يعيطك العافيه على المقاااطع
وبنات مشكووووورين واذا في اي خبر ن الكينج بلغووووووني

بنات هذا فيديو تحطيم للكينج واذا شفتوه
ابغاء الى يعرفه يعطيني اسم الفلم ضرررروررررري

http://www.youtube.com/watch?v=T6uxJMLkdME

:o:@@o:@@:
قديم 15 / 02 / 2009, 42 : 10 PM   #604
حلم المسافرSRK
روح المنتدى |●~

حلم المسافرSRK has a reputation beyond reputeحلم المسافرSRK has a reputation beyond reputeحلم المسافرSRK has a reputation beyond reputeحلم المسافرSRK has a reputation beyond reputeحلم المسافرSRK has a reputation beyond reputeحلم المسافرSRK has a reputation beyond reputeحلم المسافرSRK has a reputation beyond reputeحلم المسافرSRK has a reputation beyond reputeحلم المسافرSRK has a reputation beyond reputeحلم المسافرSRK has a reputation beyond reputeحلم المسافرSRK has a reputation beyond repute
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة toma srk مشاهدة المشاركة
يسلموووووووووووو كوتشينوووووو

وهاذي بالحجم الكامل الدخله

روعه تحطيم وش هذا الابداع
وانشاء الله يقووووم بسلامه يااااااااااااارب
قديم 15 / 02 / 2009, 43 : 10 PM   #605
TOMA SRK
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية TOMA SRK

TOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond repute
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طابا مشاهدة المشاركة
[glow=000000][align=center]على يدى [/align][align=center]وانا شاهده على العقد [/align][align=center]كان راهول قاعد على اليمين [/align][align=center]وام راهول على الشمال [/align][align=center]وسويت فى الجنوب [/align][align=center]وانا فوق راسهم [/align][align=center]والبنت سويت على صرخه واحده [/align][align=center]انا عايزاه يابابا [/align][align=center]انا عايزاه يا بابا[/align][/glow]
ههههههههههههههههههههههههه ه ههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههه

كم جميل لو بقينا اصدقاء ....
TOMA SRK غير متواجد حالياً  
قديم 15 / 02 / 2009, 43 : 10 PM   #606
طابا
نآقد سينمآئيى ممـيز
ڪَـبآر آلشخصيـ vip ـآت

الصورة الرمزية طابا

طابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond reputeطابا has a reputation beyond repute
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سافينا مشاهدة المشاركة

ماشاء الله عليكم
كلو يهبل كلو يجنن

يسلموووو الأيادي المبدعة

ادعولو يقوم بالسلامة

بشوفكم بالليل
[glow=000000]ياااااهلا سافينا انشاء الله يقوم بالسلامه نشوفك على خير حبيبتى[/glow]

"Don't I know you ? " she said
!!ا

طابا غير متواجد حالياً  
قديم 15 / 02 / 2009, 44 : 10 PM   #607
حلم المسافرSRK
روح المنتدى |●~

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة toma srk مشاهدة المشاركة
طابا انتي موسوعه بدي اعرف هالصورتيين من انو فلم لشاروخان وشفتيه او لاء وشو اسمه بالكامل وسنة اكم كمان ؟

هذا الفلم رووووعه انا شفتو كذا مره بس للاسف مابعرف وش اسم الفلم
بس روعه الصوووووور يسلموووووووو
قديم 15 / 02 / 2009, 48 : 10 PM   #608
TOMA SRK
روح المنتدى |●~

الصورة الرمزية TOMA SRK

TOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond reputeTOMA SRK has a reputation beyond repute
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سافينا مشاهدة المشاركة

ماشاء الله عليكم
كلو يهبل كلو يجنن

يسلموووو الأيادي المبدعة

ادعولو يقوم بالسلامة

بشوفكم بالليل
اللهم آميين يارب العالميين يشفيه ويعافيه يارب

ويمرق هاللحظات الصعبه ع خيييير يارب

يااااارب ما يتألم ولا يدوق طعم الألم يارب

ويرجعلنا بالسلامه

مشافى معافى

وبأنتظارك يا قممممممممر

كم جميل لو بقينا اصدقاء ....
TOMA SRK غير متواجد حالياً  
قديم 15 / 02 / 2009, 52 : 10 PM   #609
Sweet Larki
نجم ساطع |●~

الصورة الرمزية Sweet Larki

Sweet Larki has a reputation beyond reputeSweet Larki has a reputation beyond reputeSweet Larki has a reputation beyond reputeSweet Larki has a reputation beyond reputeSweet Larki has a reputation beyond reputeSweet Larki has a reputation beyond reputeSweet Larki has a reputation beyond reputeSweet Larki has a reputation beyond reputeSweet Larki has a reputation beyond reputeSweet Larki has a reputation beyond reputeSweet Larki has a reputation beyond repute
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طابا
على يدى
وانا شاهده على العقد
كان راهول قاعد على اليمين
وام راهول على الشمال
وسويت فى الجنوب
وانا فوق راسهم
والبنت سويت على صرخه واحده
انا عايزاه يابابا
انا عايزاه يا بابا

ايوااا واللهي يابااباا عايزاااه ...

صح عليكي يابت ياطابا ..

خلاص خلاص
انا من اليوم مدام مستر راهول

بس بجد ياطاباا ذاكرتك دقيقه مااشاءالله اللهم صلي على النبي ... افتكرتي الاشياء الدقيقه

ههههههههههههههههههههههههه هههههه

بس ام راهول دي .. واللهي ماحصلتش

بتحبني مووت
هههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههه

وعلى ايدك برضوو .. حلوة على ايدك هههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه هه

شكرا حبييبتي طاباا ..

احس روحي رجعتلي

اوه راهول ميراا دل

كانو رح ياخذوك مني

رااهوول ميري جان ... ميري اكيي .. سب كتش ..

حبييبتي توما شكرا شكرا كتيييييييييييييير
والله احلى شي لما تسوي الشي وتخلي شهود

والله شوي وكان بيغمى علي هههههههههههههههههههه

كانه حقييقه راح مني رااهول
هههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه هههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه

When the guy is Rahul .. pictures are colored with magic..signed by chemistry
مشاهد مثلها الملك وسكنت في قلوبنا ..
http://www.b44u.net/showthread.php?p=1980585#post1980585
Sweet Larki غير متواجد حالياً  
قديم 15 / 02 / 2009, 53 : 10 PM   #610
بارونة
روح المنتدى |●~

بارونة has a reputation beyond reputeبارونة has a reputation beyond reputeبارونة has a reputation beyond reputeبارونة has a reputation beyond reputeبارونة has a reputation beyond reputeبارونة has a reputation beyond reputeبارونة has a reputation beyond reputeبارونة has a reputation beyond reputeبارونة has a reputation beyond reputeبارونة has a reputation beyond reputeبارونة has a reputation beyond repute
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طابا مشاهدة المشاركة
[align=center][glow=000000]حوار جديد لشاروخ من تايمز اوف انديا 15 فبراير [bdr][/bdr] [/glow][/align][align=center][align=center].[/align]so outta action that any remarks will be spared. Shah Rukh Khan More Pics
He trains his Terminator style quotes on criticism and tells us why he’s in no-nonsense mode... Read on for more dynamite in this trailer of his Encounter with Omar Qureshi on Zoom, Sunday 9.30 pm.

Aamir’s statements seem to have upset you greatly of late?

Yes! I am upset. I think Aamir should talk about himself, not about me. He should restrict it to praising his films and praising himself and not talking about my PR or marketing skills. I don’t question what he does. I think he’s wonderful. I’ve always praised and maintained that he’s really a fantastic actor who does his job well. But I don’t think he should get into the territory of what I do, because he doesn’t know me well enough to comment on that; I don’t like it. He named a dog after me, which I laughed off as a joke. But beyond that I think he should restrict himself. I wonder why I play on his mind so much? He should do his job — he’s working hard — so he should continue with what he does. Be happy for what God has given me, don’t be unhappy for what God has given me. He should enjoy what he has, instead of not enjoying what he doesn’t have.

And any patch up on the horizon with Salman?

I don’t wake up in the morning thinking about these things. I think about what my daughter is going to say about me, what my son is going to say to me, the films that I do, my Kolkata Knightriders and 100 kids who work with me — their futures, I have a lot in my head and in my mind to think about issues which are negative, really!

Your Golden Globe speech made India prouder for Rahman, Anil & Co. But while Anil hugged Tom Cruise in his excitement, who did you feel like grabbing?

I wanted to grab Catherine Zeta Jones, Penelope Cruz, Jennifer Lopez — all of them yaar! They’re so beautiful man; they dress up so well. And they’re all taller then me. Also, without deriding anyone from India, I say, when they dress up in gowns, they really look wonderful. I mean gowns were made for them. They’re all just so happy to be there. They’re good-looking men and women, happy as a community — for the Awards, not just for themselves ... I wanted to grab Clint Eastwood, Dustin Hoffman and Johnny Depp too; so cool man. All, really stunning in real life. I don’t blame Anil, but I think he should’ve grabbed one of the girls. Maybe at the Oscars, he’ll quickly grab some girls[/align].[bdr][/bdr][align=center]هل انت منزعج من تصريحات عامر ؟

نعم انا منزعج من الذى حدث
عامر لازم يعرف حدوده وما يدخل في الحيز الخاص بي ..
هو انسان رائع وناجح ولازم يكمل هالنجاح ويهتم لشغله
لا اعرف لماذا انا دائما في باله!!
[align=center]عامر كون سعيد بالذى اعطاك الله لك
ولا تحزن باللي اعطاه لى الله!!
[/align]مزحة الكلب ضحكت عليها و عديتها
لكن التقييم والتدخل في طريقة تسويقي و علاقاتي الاعلاميه
هذا لا يحق له .. هو ما يعرفني عز المعرفه ليدخل و يحكم..

وماذا عن سلمان؟
انااستيقظ صباحا وفي بالي اطفالى
وافلامي القادمه .. فريق الكريكت
ومئات الاطفال والشباب اللي يعملون معى
كنت افكر في مستقبلهم ..
لماذا اشغل بالي بالاشياء السلبيه ؟

في حفل جوائز قولدن غلوب ..
جعلت الهند تفتخر بـ اي ار رحمان و انيل كابور والبقيه..
انيل حضن توم كروز.. انت من تحب تحضن او تلمس؟؟

بينلوبي كروز.. جينيفر لوبيز.. جونز كاثرين .. كلهم يا صديقي
جميلات جدا وانيقات وبعد اطول مني.. نساء او رجل فهم جميلون..
كان يجب على انيل ان يحضن واحده منهم .. يمكن يفعلها في الاوسكار
[/align][align=center].[/align] [align=center][glint]المصدر[/glint][/align][align=center].[/align]
:o طابا انا حاسة ان شاروخ بيسوي مقابله مع صحيفة او صحفي واحد:doubt:
عاد باقي الصحافين تنقل منه...لاني قريت من بعض الصحف نفس السؤال و الجواب تقريبا:o
يعني مش للدرجة هذي المقابلات تتشابه:doubt:
بس صوره شاروخ جنااااااااااااااااان
بارونة غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق