بيت حبايب شاروخان [ Shah Rukh Khan -[ 31 - الصفحة 101 - منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد
  التسجيل   التعليمـــات   التقويم

أرشيـف حبـَــآيب آلنجــوم (بيـوت الفنآنين القديمة والمُغلقة)

موضوع مغلق

قديم 01 / 03 / 2011, 25 : 11 AM   #1001
روح شاروخاان
مراسل جريدة بوليوود

الصورة الرمزية روح شاروخاان

روح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond repute
انجومتيييييييييييي
صوره الكابتن رام منوره البيت وربنا
اخ يا قلبى عسل ودمه شرباااااااااااااات فى الفيلم ده
هما الظباط خلوين كده
يا بختك يا ريري بخطبيك مش زى سوسو اللى راحت خطبت المجرم الوحيد اللى فى البيت
ههههههههههههههههههههه

أحبك حتى الموت يا أعظم ملك
روح شاروخاان غير متواجد حالياً  
قديم 01 / 03 / 2011, 32 : 11 AM   #1002
روح شاروخاان
مراسل جريدة بوليوود

روح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond reputeروح شاروخاان has a reputation beyond repute
صور من موقع هانجاما
لشاروخااااااااااااااااان فى المطار

قديم 01 / 03 / 2011, 34 : 11 AM   #1003
انجام
روح المنتدى |●~

انجام has a reputation beyond reputeانجام has a reputation beyond reputeانجام has a reputation beyond reputeانجام has a reputation beyond reputeانجام has a reputation beyond reputeانجام has a reputation beyond reputeانجام has a reputation beyond reputeانجام has a reputation beyond reputeانجام has a reputation beyond reputeانجام has a reputation beyond reputeانجام has a reputation beyond repute
اولا ياروح الخلفيه تجنن

وثانيا انا هاتكلم عن الفيلم

انا من وجهة نظري فيلم رائع وتكلم عن مشكله موجوده فعلا الزواج بدون الحب الحقيقي موجوده مجاملات ورد للجميل والفيلم فيه شويه

من الاشياء والافكار المبالغ فيها يعني ريشي زوج مايا كان وسيم وخفيف ظل وناجح ايه الي يخلي مايا تحب ديف ونظرته السوداويه

ودائم التذمر من حياته هل هوه الحب ......اكيد الحب اعمى بس مو لدرجه الخيانه انا ضد الخيانه

بدافع الحب ..... !! وايضا ضد التفاني في العمل مثل ريا وترك الزوج وعدم الانتباه له ولشعوره لدرجه انها تعايره

بعجزه وانها هي التي تتعب وتوفر المال الحب ليس له حدود في الأخذ والعطاء من غير حساب

دور اميتاب عجبني خفه دمه ولا كن بعض المشاهد مبالغ فيها مع البنات .....!!

انا من محبين هذا الفيلم وفي قلبي له مكااااااان كبييير وشارو كان ستايله يجنن هذا رايي
قديم 01 / 03 / 2011, 34 : 11 AM   #1004
روح شاروخاان
مراسل جريدة بوليوود

صور كمااااااااااااان

قديم 01 / 03 / 2011, 36 : 11 AM   #1005
Reemi.
نجم ساطع |●~

الصورة الرمزية Reemi.

Reemi. has a reputation beyond reputeReemi. has a reputation beyond reputeReemi. has a reputation beyond reputeReemi. has a reputation beyond reputeReemi. has a reputation beyond reputeReemi. has a reputation beyond reputeReemi. has a reputation beyond reputeReemi. has a reputation beyond reputeReemi. has a reputation beyond reputeReemi. has a reputation beyond reputeReemi. has a reputation beyond repute
صبااااااااااااااح الخيرااااااااااات
نجومه وروووح
من زمان وانا ابغى اسوي تقرير عن الفيلم فعصرت مخي وفرييت النت على الصور علشان اكتب الموضوع
ولما نزلته حصلت صور للفيلم بوجوده احسن فعدلت من جديد
فيه لقطات كثيره في الفيلم ماحطيتها كلها لكن حبيت اركز اكثر على قصه حب ديف ومايا
وتسألوني ليش؟؟؟؟؟؟ليش هذا الفيلم بالذات لان kabhi alvida naa kehna من اروع واجمل الافلام اللي شفتها بحياتي فيه كميه مشاعر مو طبيعيه
كل شي كان محبوك بالاضافه لابطال الفيلم
وكمان مين كانت صعبانه عليكم اكتر مايا ولا ريا
ومين كان موقفه اشد ديف ولا ريشى
صراحه مع ديف ومايا لانهم في البدايه حاولو يقاومون حبهم وينقذون علاقاتهم الزوجيه لكن مافيه نتيجه
ماانكر اني تعاطفت مع ريا وريشي كثير ولكن مع ديف ومايا اكثر واكثرريما تسلم ايديك على الصور والتقرير يا عسل
يسلم قلبك يانجومه اهم شي انه اعجبكم وتسلميلي يالغاليه
مقطع من موسيقى الفيلم العجيبه
http://www.youtube.com/watch?v=L7ejt...yer_detailpage

التعديل الأخير تم بواسطة Reemi. ; 01 / 03 / 2011 الساعة 42 : 11 AM
Reemi. غير متواجد حالياً  
قديم 01 / 03 / 2011, 41 : 11 AM   #1006
محبوبة srk
عضو نشيط |●~

الصورة الرمزية محبوبة srk

محبوبة srk has a reputation beyond reputeمحبوبة srk has a reputation beyond reputeمحبوبة srk has a reputation beyond reputeمحبوبة srk has a reputation beyond reputeمحبوبة srk has a reputation beyond reputeمحبوبة srk has a reputation beyond reputeمحبوبة srk has a reputation beyond reputeمحبوبة srk has a reputation beyond reputeمحبوبة srk has a reputation beyond reputeمحبوبة srk has a reputation beyond reputeمحبوبة srk has a reputation beyond repute
صباح الخيييييييييير والفل كيفك ياروح طيبة وانجام وجميع الاصدقائي بصراحة صورة شاروخ في المطار مرررررررررررررررررررررررر رررررررررة حلوة شكلة رهيب واش الفيدو الرائع مشكورة ياعسل ماقصرتي

تعال عندي ابيك بلهفة المشتاق ..
يضل قلبي وهو قلبي عليك بالحيل يخآف ..
ضمني ولا تتركني انا في بعدك ولهان ..
محبوبة srk غير متواجد حالياً  
قديم 01 / 03 / 2011, 46 : 11 AM   #1007
روح شاروخاان
مراسل جريدة بوليوود

انجام رأيك مثيييييييييييير للاهتمام والمناقشه كمان
همسك معاكى جزئيه جزئيه
اولا بتقولى بعض الامور كان مبالغ فيها انا اعترض هههههههههههه نحلل بطريقه تانيه من وجهه نظرى
بتقولى ان ريشى كان وسيم ودمه خفيف يعنى مافيش سبب تخليها متحبوش او تقع فى حبه زى ما بيقوله
لان اساسا فكره فكره الفيلم مش قضيه ريشى ومايا هى ضيه مايا وديف
حتى لو تلاحظى ريشى كان فيه عيوب المخرج حطها عشان يدى مببرات لعدم وجود التفاهم
لكن الحب ده مش بايد الانسان ما فى احلى من شاروخان اشمعنا بنحبه هو مش شرط الوسامه
كان طفولى جدا وكل تصرفاته زى الاطفال وهى مكنش بيعبها ده
هى بتحب تتناقش وتتكلم مع شريك حياتها هو لا كده يعنى كانت الاسباب الاساسيه
عكس الوسامه خالص
نيجى بقى لـ ريا وديف ديف مكنش سعيد ليه فى علاقته الزوجيه كان العيب فيه وفيها
اى انسان فى الدنيا بيكون ناجح فى حاجه ويعجز فيها بتسيب عنده نوع من النقص
المفروض ريا كانت حاست بده لكن بالعكس
بقت اكثر طموح واتغلات فى نفسها وبعد كده بقت تيجى عليه فى نفس الوقت ده
لقى الحب والتقدير من انسانه اخرى
اللى عايز يوصله بقى المخرج للمشاهدين ان لابد ان يكون الحب قبل الزواج
هما اتجوزا من غير حب عشان كده فشلوا
ايه رايك ههههههههههههه

قديم 01 / 03 / 2011, 55 : 11 AM   #1008
محبوبة srk
عضو نشيط |●~

الصورة الرمزية محبوبة srk

محبوبة srk has a reputation beyond reputeمحبوبة srk has a reputation beyond reputeمحبوبة srk has a reputation beyond reputeمحبوبة srk has a reputation beyond reputeمحبوبة srk has a reputation beyond reputeمحبوبة srk has a reputation beyond reputeمحبوبة srk has a reputation beyond reputeمحبوبة srk has a reputation beyond reputeمحبوبة srk has a reputation beyond reputeمحبوبة srk has a reputation beyond reputeمحبوبة srk has a reputation beyond repute
http://www.youtube.com/watch?v=Ta7_P...eature=related

تعال عندي ابيك بلهفة المشتاق ..
يضل قلبي وهو قلبي عليك بالحيل يخآف ..
ضمني ولا تتركني انا في بعدك ولهان ..
محبوبة srk غير متواجد حالياً  
قديم 01 / 03 / 2011, 56 : 11 AM   #1009
روح شاروخاان
مراسل جريدة بوليوود

ريما مع احترامى برأيك يا قمر بس موقف ريشى كان اصعب بكتيييييييييييييييير
انا كنت هموت عليه بس برضوا ارجع واقول الفيلم فكرته بتقول
ان الجواز بدون حب بيسبب مشاكل كتييييييييييييير وطبعا اكبرها الخيانه الزوجيه
اضربوا دى بقى لـ فيروز على الفيلم

http://www.youtube.com/watch?v=o-pRDm9ZNvQ

قديم 01 / 03 / 2011, 57 : 11 AM   #1010
انجام
روح المنتدى |●~

انجام has a reputation beyond reputeانجام has a reputation beyond reputeانجام has a reputation beyond reputeانجام has a reputation beyond reputeانجام has a reputation beyond reputeانجام has a reputation beyond reputeانجام has a reputation beyond reputeانجام has a reputation beyond reputeانجام has a reputation beyond reputeانجام has a reputation beyond reputeانجام has a reputation beyond repute
اولا -صباح الخير محبوبه شاروخان بابنت وحشتينا بتغطسي تروحي فين هههههه
روح رأيك عجبني جدا

فيه نقد حلو جدا بس انا لما شفت الفيلم وقعت في حب ديف على طول حركته وكل حاجه بس انا راح عن بالي

وانا اكتب ان الفتره الي عملوها كانت عشان يصححوا علاقتهم بازواجهم لفتت نظري البراءه الي فيهم الاثنين

بس انا ضد ان نايا تخون ريشي في الفندق مع ديف بمجرد الضعف كان فيه اكثير حلول غير ده انهم مثلا يتطلقوا انا حبيت

حب مايا لديف وحب ديف لمايا بس انا ضد الخيانه بجميع مبرراتها

وهذا على فكره من اجمل قصص الحب الي شفتها وراح اشوفها

روح كلامك بعين الناقد عجبتنيواسلوبك راااااائع ومقنع