منتـــديــآت عـــآلم بۈلـــيۈۈد - عرض مشاركة واحدة - بيت حبايب عامر خان [ 6 ] - Aamir Khan
قديم 05 / 05 / 2010, 27 : 07 PM   #108
ميمو المصريه
مخرج سينمآئي بوليود

الصورة الرمزية ميمو المصريه

ميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond reputeميمو المصريه has a reputation beyond repute
m00n girl الله يبارك فيكى يا منمن الاهم من الجائزه هو حبكم الى انا فرحانه بيه جدااااااااااا

Iori تسلمى يا احلى ايورى على الهديه الروعه كلك زوق كــ العاده

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ عامر همه على بطنه علطول خخخخخخ كل يا قلبى بالهنا على قلبك

terenaam درشيل ارنوبى الصغير يحقله والله هو الى بيعرف عامر عمره مينساه انا عذره الواد خخخخخخخ
ميرسى تيرى على اخبارك الجميله

DREAMYGIRL تسلمى يا قمر على الصور الروووعه

وبعدين يا عامر فى الجزمه دى بقا اقلعها خلاص داااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااابت

جود2070 يا قمر وجودك لوحده احلى هديه تسلمى على احلى صور لاحلى عموره

هى الجزمه بنى بس مش البنى الى فى بالى
ازغرط ولا اعمل ايه

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ يا سلام على القعده عامر رجله نملت اظاهر
يقبشنى انا الى مش بيتكلف قدام الكاميرا احببببببببببببببببببببببب ببببببببببببببببببببببببب ببببك
maryumaUAE ميرسى يا قمر على الصور الجميله لاجمل عامر واجمل فيلم منوره البيت

shosho khan الله يبارك فيكى يا قمر انا فرحانه لانى فرحتكم

ميمو المصريه غير متواجد حالياً